Bizonyított tippek és trükkök a hozzáértő internetes marketingszakemberek számára

Bizonyított tippek és trükkök a hozzáértő internetes marketingszakemberek számára

Mivel egyre több vállalkozás választja termékeinek és szolgáltatásainak online értékesítését, minden eddiginél fontosabb a hatékony internetes marketing stratégiák létrehozása és végrehajtása. Ha vállalkozásának javítania kell jelenlegi stratégiájának hatékonyságát, ez a válogatott tippek és trükkök a kívánt eredményeket hozzák.

A hatékonyabbá válás érdekében célokat kell kitűznie magának. Egy program segítségével nyomon követheti, hogy az egyes hirdetések hány kattintást kapnak. Ha egy hirdetés nem felel meg a megadott kvótáknak, akkor mást kell kipróbálnia. Legyen igényes önmagával, és ha úgy látja, hogy módszerei nem működnek, mindig készen kell állnia arra, hogy valami újat próbáljon ki.

Annak érdekében, hogy a lehető legjobban kihasználhassa a közösségi oldalakat, hozzon létre követői alapot hasznos és érdekes tartalmak közzétételével. Ha már van bizonyos számú követője, megemlítheti termékét egy bejegyzésben vagy egy tweetben. Ne tegyen közzé többször a termékeiről, és folyamatosan adja meg követőinek a kívánt tartalmat.

A termék áttekintésekor példákat, videókat, képernyőképeket és egyéb vizuális eszközöket is tartalmazhat. Használja ezt a tartalmat, hogy vizuálisan megmutassa olvasóinak, hogy használt egy terméket, és hogy működni fog. Az ilyen segédeszközök segítenek abban is, hogy vonzzák és megtartsák azokat az olvasókat, akik nem szeretnék sok tartalmat olvasni.

Ne hagyja, hogy a „404” eltalálja a hálózatot. Nincs annál frusztrálóbb dolog, mint rákattintani egy linkre, csak azt jelezni, hogy az oldal elköltözött. Amikor áthelyez vagy módosít egy oldalt, adjon meg egy átirányítást, amely lehetővé teszi a keresőmotor számára, hogy a megfelelő oldalra navigálja a fogyasztót, még akkor is, ha a nyilvántartott link érvénytelen.

Idő megtakarítása érdekében béreljen webszerkesztőt. Ezek az emberek mindent megtehetnek a kódolási problémák megoldásától a további forgalom behozataláig webhelyére. Díjat számítanak fel, de ha kiváló minőségű és karbantartott webhelye van, akkor rövid időn belül megtérül. Csak ne felejtse el alaposan utánanézni annak, akit felvesz!

Ügyeljen az oldalak rangsorolására. Sok webhely azt fogja mondani, hogy nem számítanak, de mások határozottan vitatják, hogy igen. Minél magasabb az oldalad rangsorolása, annál több ember fogja látni a webhelyedet. Érdemes alaposan odafigyelni a sorainkra, de nem szabad megszállni őket.

Kerülje a nyomatékosságot termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. A rámenősség határozottan egy módja annak, hogy az ügyfelek együtt kerüljék el a vállalkozást. Olyan módon kell elmagyaráznia termékeit vagy szolgáltatásait a webhelyén, hogy vonzza a potenciális ügyfeleket anélkül, hogy ellökné őket. Kerülje az olyan szavak mondását, hogy "vásárolja meg ezt most!"

Jelentős árengedményeket kínálhat azoknak az ügyfeleknek, akik barátaikat a webhelyére irányítják, és több vásárláshoz vezetnek. Az ilyen engedményeknek a kezdeti vásárló által fizetett vételár tekintélyes százalékában kell szerepelniük. Ahhoz, hogy valóban igénybe vehesse az ilyen engedményprogramot, adjon lehetőséget a hivatkozóknak, hogy teljes visszatérítést szerezzenek, ha elegendő új vállalkozást ajánlanak Önnek.

Egy egyszerű internetes marketing tipp, hogy a „vásárlás” szót „befektetésre” helyettesítse, ahol úgy érzi, hogy megfelelő. Ezek a kifejezések nem szinonimák! Bolondnak fogja érezni magát, ha például arra kéri az ügyfeleket, hogy "fektessenek be" egy nadrágot. De olyan terméket vagy szolgáltatást, amely folyamatos kapcsolatot jelent az eladó és a vevő között, mindenképpen befektetésnek kell nevezni.

Töltsön pénzt professzionális tervezési szolgáltatásokra, ha a logót az internetes marketingstratégia részévé kívánja tenni. Bár a logók merész, emlékezetes szimbólumok lehetnek az Ön vállalkozása számára, tervezésük bonyolultabb, mint gondolná. Nem feladat átadni tinédzser unokaöccsének, aki "igazi Photoshop -varázsló". Fizessen egy igazi grafikusért, ha igazán lenyűgöző logót szeretne.

Mély árengedményeket adhat azoknak a felhasználóknak, akik nagy vásárlást végeznek, vagy több terméket vásárolnak. Ha a felhasználók tudják, hogy egy elemet 5 dollárért kaphatnak, miután háromért fizettek a szokásos áron, akkor valójában egy kicsit több pénzt költhetnek webhelyére, mint eredetileg tervezték.

Amikor kisvállalkozásának internetes marketingjét szeretné használni, akkor nézze meg webhelye tartalmát. Biztos szeretne lenni abban, hogy az információ felkelti a leendő ügyfelek figyelmét. Ezért próbáljon gyakran új tartalmat hozzáadni, hogy az emberek ne unatkozzák webhelyét.

Pénzvisszafizetési garanciát adjon az Ön által használt internetes marketingstratégia részeként. Ügyfelei magabiztosabbnak érzik magukat abban, hogy veled üzletelnek, ha ilyen garanciát nyújtasz. A pénzvisszafizetési ajánlatok egy régi, de hatékony módszer a bizalom, a márkahűség és az értékesítés növelésére.

Differenciálja termékét. Ha a niche számos választási lehetőséget kínál, miért vásárolnák meg a megoldást? Vizsgálja meg a versengő termékeket, és vegye figyelembe tulajdonságaikat. Csatlakozzon a felhasználói fórumokhoz, és lépjen kapcsolatba a felhasználókkal, hogy felfedezze a kívánt funkciókat, amelyek ezekből a termékekből hiányoznak. Ebből a funkcióból a lehető legtöbbet építse be a termékébe.

Amikor az internetes marketingről van szó, a jó ügyfélkör létrehozásának egyik módja a promóciók. Például elmondhatja nekik, hogy ha 200 dollár felett költenek, 20% kedvezményt kapnak. Egy másik példa lehet, hogy ha a következő hónapban vásárolnak, 10% kedvezményt kapnak.

Ha vállalkozása kapcsolt vállalkozásokhoz kapcsolódik, fontolja meg az ötletelést más vállalkozástulajdonosokkal. A gondolatok és a termékek ötvözése elősegíti a vállalkozások számára az expozíciót, és növeli az ügyfelek iránti lojalitást. Ha a vállalkozás, amellyel együtt dolgozik, verseny, válasszon egy semleges terméket, amely nem ad előnyt.

Az internetes marketing sikerének kulcsa az, hogy mindig tesztelje webhelyét. Keresse meg a rossz linkeket, hibákat, hibás grafikákat és egyéb hibákat, amelyek miatt webhelye szakszerűtlennek tűnik. Ha bármilyen probléma merül fel a termék megrendelésével kapcsolatban, akkor ezek az eladások elcsúsznak anélkül, hogy tudnák. Tehát rendszeresen tesztelje webhelyét.

Ha nem megfelelően fogadja el az internetes marketingstratégiát, az alapvetően megtörheti vagy megtörheti vállalatát vagy márkáját. Ahhoz, hogy a digitális korban versenyképes maradhassunk, feltétlenül szükséges az online marketing kampány. Kövesse az ebben a cikkben szereplő tanácsokat, és vállalkozása minden bizonnyal élvezni fogja a fogyasztói válaszok javulását és az eladások növekedését.